Nie tylko męskie gadżety

By kwietnia 15, 2019 , , ,

Być może część z Was ma problem z wyborem odpowiedniego prezentu lub małego upominku dla kogoś bliskiego. Szczerze mówiąc ja też kiedyś miałam bo zależało mi bardzo na radości obdarowanej osoby i oryginalnej niespodziance. Nie wiedziałam gdzie szukać wyjątkowych produktów. Teraz to się zmieniło i mam swoje ulubione sklepy, które nigdy mnie nie zawodzą. Jednym z nich jest toys4boys.pl. Dziś mam dla Was przegląd swojego zamówienia z nietuzinkowymi przedmiotami, które są jednak praktyczne. Zapraszam do czytania. 

ZAPALNICZKA PLAZMOWA T4B. Trafiłam na nią przypadkiem. Jeszcze niedawno nie miałam pojęcia o jej istnieniu. Wiedziałam, że są zapalniczki gazowe, żarowe i benzynowe ale plazmowa? To dla mnie kompletna abstrakcja. Dla mojego chłopaka z resztą też. Po obejrzeniu filmiku dostępnego na stronie toys4boys.pl , który załączam poniżej wiedzieliśmy, że musimy ją mieć. Oboje uwielbiamy takie gadżety. Dźwięk, który towarzyszy otwieraniu ciężkich, masywnych zapalniczek typu Zippo jest bezcenny. Zapalniczka plazmowa jest ciężka, masywna i występuje w dwóch kolorach: czarnym i srebrnym. My wybraliśmy ten drugi wariant. Znajduje się na niej logo marki. Wygląda elegancko i minimalistycznie. Jak działa? Co z tą plazmą? Okazuje się, że do stylowego pudełeczka, które jest idealnym prezentem gotowym do wręczenia komuś bliskiemu dołączono kabelek microUSB. Jak wiedziecie ja podłączyłam go pod PowerBanka jednak można korzystać ze zwykłej ładowarki do telefonu. O stanie ładowania informuje niebieska dioda led. Po kilku minutach zaczęła działać. Czas ładowania baterii do pełna to około 2 godziny. A jej pojemność to 220mAh. Mnie przypomina mały paralizator. Wystarczy delikatnie dotknąć elegancki guziczek a między „drucikami” powstają wyładowania elektryczne. Małe pioruny. Towarzyszy temu dźwięk syczenia, przepływającego prądu. Nie jest głośny. Bryła zapalniczki ma bardzo ekstatyczny design, świetnie działa jest odporna na każde warunki. Wytrzymuje zalanie co pokazał test. To idealny prezent dla faceta ale nie tylko. Sama jestem nią zachwycona. Eleganckie, czarne pudełko sprawia, że jest gotowym do wręczenia podarunkiem. Polecam.
Do zapalniczki plazmowej, która była naszym głównym celem dorzuciliśmy niemniej ciekawe przedmioty. Mam kilka zestawów kluczy. Nie łączę tych związanych z domek i autem z tymi, których używam w pracy. Jest ich zbyt wiele. Wszystkie jednak mają wspólną cechę. Dołączam do nich różne zawieszki abym w torebce łatwo mogła je odnaleźć. Całość nie jest tak ciężka jak to się może wydawać a wszystkie breloki są praktyczne. Mam mini szczotkę do włosów,  mini latarkę a teraz także zapalniczkę benzynową i otwieracz do piwa w kształcie naboju, który może służyć także do innych celów.
OTWIERACZ NABÓJ ma bardzo militarny charakter to jednak mnie do niego nie zraziło. Przeciwni. Lubię takie klimaty. Niewątpliwą zaletą jest kółeczko, które umożliwia potraktowanie go jako breloka do pęku kluczy, można go także przymocować do spodni. Wyglądem przypomina nabój do amunicji. Jest solidny i na pewno z łatwością otworzy nie jeden złoty napój. Polecam na prezent lub dodatek do prezentu dla osób, które lubią motywy wojskowe są twardzielami. Brelok nie jest drogi a na pewno wywoła uśmiech i będzie zawsze przy osobie, która go otrzyma. To praktyczny gadżet a takie lubię najbardziej. Miedziano- złocisty kolor świetnie pasuje do ubrania moro. 
Ostatnim już elementem naszego zamówienia toys4boys.pl jest zapalniczka. Oczywiście nie jest zwyczajna, takiej nie kupicie w markecie czy na stacji benzynowej. TRUE UTILITY to połączenie zapalniczki benzynowej i breloka. Można przywiesić ją do kluczy co z resztą uczynię. Wykonana jest ze stopu chromowanego cynku, stąd ten ciemny odcień. Jej niewielkie rozmiary tak naprawdę nie zdradzają czym jest. Dopiero po odkręceniu jednej z części ukazuje się kamień z przeskakującą iskrą i knot. Całość zapakowana jest w bardzo fajne, wodoodporne pudełko. Mnie kojarzy się z obozem przetrwania, campingiem lub biwakiem. W takich warunkach i nie tylko warto mieć ze sobą niezawodną zapalniczkę. Nawet gdy nie jesteśmy palaczem. 
Więcej fantastycznych inspiracji a właściwie gotowych pomysłów na prezent dla kogoś bliskiego lub dla siebie znajdziecie na toys4boys.pl. Ja postawiłam na typowo męskie produkty jednak sklep oferuje także dodatki do domu jak. np. poduszka herbatnik, niebanalne chusteczniki, świnki do lodówki wiele innych interesujących produktów. Warto tak zajrzeć. Polecam. 

ZOBACZ TAKŻE

52 komentarze

  1. Świetne i bardzo pomysłowe gadżety :D
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne gadżety, koniecznie muszę zajrzeć na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapalniczka z pewnością spodobała by się mojemu mężowi. Zazwyczaj zwykłe ma na kilka dni. Tą miałby na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że te są wieczne bo wystarczy je naładować lub dolać benzyny

      Usuń
  4. nie znam tej strony, chętnie zajrzę i może coś jeszcze fajnego znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezle gadzety niczym z James Bonda hihihi, podoba mi sie otwieracz z pocisku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio przekopywałam się przez rozmaitości tego sklepu i wybrałam coś dla siebie, czekam na przesyłkę Ciekawe kiedy dojdzie.
    Zapalniczka skoro zdaje test wody i wiatru to fajny prezent dla palaczy zwłaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapalniczki plazmowe bardzo mi się podobają, chyba zamówię dla męża w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapalniczki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapalniczka fajna, w zasadzie nie miałam wcześniej pojęcia o istnieniu takiej plazmowej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne gadżety, na pewno przydatne

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne gadżety dla mężczyzn, muszę się rozejrzeć po tej stronie, zobaczę co znajdę fajnego dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super zapalniczka. Mój maz byłby szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż nie przepada za takimi gadżetami ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także lubię obdarowywać moich bliskich czymś oryginalnym. Nie miałam okazji skorzystać z oferty tego sklepu. Niedługo jednak będę miała wiele okazji do zakupów tego typu prezentowy, gdyż mężczyźni bliscy memu sercu będą mieli urodziny. Z pewnością skorzystam z oferty i coś dla nich wybiorę. Ta zapalniczka plazmowa to sztoss :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, znajdziesz tam produkty nie tylko dla mężczyzn

      Usuń
  15. Chętnie zajrzę do sklepu bo mam niedługo urodziny teścia więc szukam inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne gadżety z chęcią zajrzę na ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te gadżety, niektóre by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam się bez bicia, że i ja nie miałam pojecia co to jest zapalniczka plazmowa. świetny gadżet. nie ukrywam, że jest dość niespotykany. Nikt wśród moich znajomych raczej czegoś takiego nie posiada. Także jesteście oryginalni. super gadzety. idealne dla kogos, kto lubi tego typu rzeczy dość niecodzienne otrzymywać. jestem za.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapalniczka plazmowa na pewno będzie fantastycznym i jednocześnie zaskakującym prezentem

      Usuń
  19. Rewelacyjne miejsce! Dzięki! Akurat tata, mąż i szwagier mają urodziny niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe rzeczy, na pewno przejrzę ofertę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sklep gdzie każdy znalazłby coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te przedmioty wyglądają naprawdę ładnie i solidnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow jakie fajne męskie gadżety, a ta zapalniczka plazmowa jest super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie świetne gadżety, mój mąż uwielbia takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale swietna sprawa ! Musze zobaczyc co jeszcze maja i moze uda mi sie znalezc fajny prezent dla mojego faceta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w toys4boys.pl są także akcesoria do domu, dla kobiet i dzieci

      Usuń
  26. No powiem Ci, że wybrałaś świetne gadżety. Ta zapalniczka plazmowa robi wielkie wrażenie i myślę, że spodobałaby się mojemu tacie :) Muszę koniecznie zajrzeć do tego sklepu i poszukać inspiracji na prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dużo fajnych gadżetów jestem pod wrażeniem ile można tam znaleźć fajnych pomysłów na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jest ta zapalniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przejrzeć ofertę sklepu ale zrobię to już razem z mężem - On uwielbia gadżety jak to każdy facet. Zapalniczka mega mi się spodobała, również nawet nie słyszałam o takim wynalazku!
    Z pewnością zakupię bo zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo oryginalne upominki dla każdego mężczyzny. Czasami takie drobiazgi mogą sprawić wielką radość.

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że dla mojego męża również coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ta zapalniczka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapalniczka jest genialna. Już wiem, co dam mężowi na naszą rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zamieszczony komentarz. Jeśli masz blog, na pewno do Ciebie zajrzę.